Van marketingstrategie naar effectieve communicatie

Met een NIMA-C marketeer aan het roer kan het niet anders dan dat we gestructureerd werken. Zonder duidelijke strategie gaat bij Donkers geen ontwerper aan het werk en komt er geen poppetje op papier!

Werkt u ad hoc of heeft u geen heldere strategie, dan is dat de eerste stap bij Donkers. Schieten met hagel kost u gewoon te veel geld en levert zelden het gewenste resultaat op. Stop daar mee! Met een beetje extra energie (we maken het echt niet ingewikkelder dan nodig is) bepalen we samen uw geïntegreerde (offline en online) marketing en communicatiestrategie. Wedden dat u daarna veel beter gaat scoren én nog meetbaar ook!

Heeft u al wel een duidelijke strategie? Fijn. Die willen we dan graag horen. Wij kennen onze klanten namelijk op ons duimpje. Hun producten of diensten, markten, doelgroepen, doelstellingen, wensen en eisen. Zonder deze kennis kunnen we onmogelijk werken aan effectieve marketing en communicatie. Dagelijks zijn we bezig om samen met onze opdrachtgevers te werken aan bijvoorbeeld het doorbreken van een omzetplafond, of het bedenken van nieuwe concepten en verdienmodellen, of het aanboren van nieuwe markten, of het creëren van sterke merken, of het verkrijgen van binding met doelgroepen.

We zijn persoonlijk betrokken bij onze klanten. We voelen ons verantwoordelijk voor de realisatie van de geformuleerde doelstellingen. Daarom staan we ook nooit stil, we zijn altijd waakzaam op nieuwe kansen en sturen continue bij op nieuwe ontwikkelingen.

Vanuit de marketingstrategie werken we naar effectieve communicatie. Daarin zijn we onafhankelijk en uniek in de overview. Onze marketeers besteden heel wat tijd om up-to-date te blijven met marketingontwikkelingen en alle communicatie middelen en technieken. In de breedte én in de diepte. Offline én online.

Voor de uitwerking van de strategie in ontwerpen en middelen, offline en online, zetten we voor u alleen de beste professionals in. In ons team van experts, momenteel 35, zijn alle belangrijke disciplines vertegenwoordigd. Dit team maakt het voor ons mogelijk om onze klanten van A tot Z op maat van dienst te kunnen zijn, topkwaliteit te kunnen leveren op elke discipline en de overview te behouden. Dit team hebben we in de afgelopen 20 jaar met veel zorg samengesteld, ontwikkeld en met nieuwe talenten aangevuld. Het zijn stuk voor stuk professionals op hun eigen vakgebied met veel kennis en ervaring.

We werken voor klanten in uiteenlopende branches en van groot tot klein. Deze variatie in ons werk vinden we niet alleen leuk, maar we leren er ook veel van.

"DonkersMC, en in het bijzonder Miriam Donkers, ken ik al héél lang als degelijke no nonsense marketeers.
Miriam is in staat om uit de veelheid van zaken de kern te halen. Zeker bij creatieve geesten werkt dat."

Peter J. Fontijn CEO van Maddle.nl
www.maddle.nl


Miriam is een zeer prettige persoonlijkheid! Direct, snel, recht door zee. Ze heeft goed inzicht in de voortdurende marktontwikkelingen. Miriam en haar team hebben voor ons een succesvolle commerciële vertaling weten te maken van fabrikant naar consument.

Luciën van de Ven, directeur B Dutch
www.bdutch.nl